FAQ
Zoek een antwoord op al uw vragen
Een vraag voor ons team? Neem een kijkje in onderstaande veel gestelde vragen. Toch nog een vraag? Neem zeker even contact op met het PAS Print team. Wij helpen u graag verder.
Veel gestelde vragen
Hoe kan ik betalen?
U kan op voorhand per overschrijving betalen, contant of per bancontact. Indien u op voorhand wenst over te schrijven, kan u de goederen afhalen mits een geldig betalingsbewijs.
Werkt PAS Print met milieuvriendelijke inkt en stoffen?
Wat is een Pantone-kleur?
Heeft u een grafische afdeling die aanpassingen aan logo’s kan doorvoeren?
Kan ik bestellingen annuleren?
Kan ik producten passen in de toonzaal?
In de toonzaal wordt er slechts één artikel voorgesteld (meestal in de maat S voor dames en de maat M voor heren). Deze kan u altijd passen. Voor andere maten kunt u altijd pasmaten bestellen. Deze pasmaten worden afgerekend bij afhaling en kan u nadien toevoegen aan uw bestelling.
Moet ik een afspraak maken voor de showroom?
Wat zijn de openingsuren van PAS?
Wat is de standaard leveringstermijn?
De leveringstermijn voor uw bestelling is gemiddeld 10 werkdagen, maar vraag gerust meer informatie. Pasmaten kunnen in drie werkdagen worden geleverd. Vraag naar de meerkost van onze expressdienst voor snellere levering!
Kan ik de bedrukte kledingstukken gewoon wassen?
Hoe lever ik mijn bestanden aan?
- Een vectorieel bestand in aparte lagen op ware grootte.
- Of wel minimale resolutie van 300 dpi. Dit is een eenheid van resolutie van aangeleverde bestanden, uitgedrukt in pixels per inch. Hoe hoger het getal, hoe meer kwaliteit we kunnen leveren.
- De beste manier voor het aanleveren van bestanden is via een WeTransfer link of link vanop uw downloadsite met daarop uw ontwerp. Dit verkleint de foutmarge. Een andere mogelijkheid is het opsturen van het bestand als bijlage bij een e-mail.